cheapies زنجان برجسته فوتبال استفاده

cheapies: زنجان برجسته فوتبال استفاده مدرسان داوری داوران فوتبال زنجان فدراسیون فوتبال

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی برخی نامزدها روش های غیراخلاقی تبلیغات آمریکایی را شبیه سازی می کنند / مجید انصاری

معاون حقوقی و پارلمانی مدیر جمهوری گفت: بعضی نامزدها سیاست سرزمین سوخته را دنبال کرده و روش های غیر اخلاقی تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا را شبیه سازی می کنند.&nbs

برخی نامزدها روش های غیراخلاقی تبلیغات آمریکایی را شبیه سازی می کنند / مجید انصاری

مجید انصاری:برخی نامزدها روش های غیراخلاقی تبلیغات آمریکایی را شبیه سازی می کنند

عبارات مهم : رسانه ای

معاون حقوقی و پارلمانی مدیر جمهوری گفت: بعضی نامزدها سیاست سرزمین سوخته را دنبال کرده و روش های غیر اخلاقی تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا را شبیه سازی می کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مجید انصاری، سه شنبه در جمع اصحاب رسانه در کرمان افزود: انتظار نمی رفت بعضی مدعیان اخلاق ارزشی، شیوه های غیر اخلاقی کسب قدرت به هر قیمت را در پیش بگیرند.

برخی نامزدها روش های غیراخلاقی تبلیغات آمریکایی را شبیه سازی می کنند / مجید انصاری

وی بیان کرد: بعضی با این فرضیه به میدان آمده اند که هر چه گفتند و کردند کسی آنها را دنبال نمی کند.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: در سال 84 و 88 این تجربه تلخ را داشتیم که یکی از نامزدها با شیوه تخریب و سوء استفاده از فضای رسانه ملی در حقیقت بنیان اخلاق سیاسی را به هم ریخت و ظلم زیادی به مردم، کشور و شخصیت های بزرگی از جمله مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی کرد.

معاون حقوقی و پارلمانی مدیر جمهوری گفت: بعضی نامزدها سیاست سرزمین سوخته را دنبال کرده و روش های غیر اخلاقی تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا را شبیه سازی می کنند.&nbs

وی با تاکید بر اینکه پایه حوادث بعدی در سال 88 در بداخلاقی همین نامزد در مناظره ها گذاشته شد، عنوان کرد: قبل از آنکه ما پی گیر حقوقی این عنوان ها باشیم، مردم باید پیگیری اخلاقی داشته باشند.

وی اظهار کرد: بعضی کاندیداها پیروزی خود را در تخریب دیگران با تهمت، دروغ آشکار و انکار حقایق غیرقابل انکار و کم و هیچ جلوه دادن خدمات نظام، که از طریق قوه مجریه و مدیر جمهوری در سه سال اخیر انجام شده، می دانند و در صدد هستند فضای دو قطبی ایجاد کرده و با مایوس کردن مردم نسبت به وضع موجود ، خود را فرشته نجات کشور معرفی کنند که این مساله غیر شرعی و غیر اخلاقی است و با ارزش های نظام سازگار نیست.

حجت الاسلام انصاری گفت: چگونه کسی می خواهد به عنوان مدیر جمهوری کشور امین، عادل و امانت دار باشد در حالی که کمترین امانت داری و عدالت را در نقد رقیب رعایت نمی کند و با دروغگویی محض، تهمت زدن و یا کتمان حقایق تلاش می کند زمینه رای جهت خود ایجاد کند.

برخی نامزدها روش های غیراخلاقی تبلیغات آمریکایی را شبیه سازی می کنند / مجید انصاری

وی تصریح کرد: قوه قضائیه وظایفی دارد و ستادها موارد خلاف قانون را منعکس می کنند و قوه قضاییه باید پیگیری کند و در این رابطه معاون حقوقی در مواردی که به کلیت دولت یا به مدیر جمهوری به عنوان یک منصب نه یک نامزد توهین شود، اقدام می کند.

وی تاکید کرد: البته باید کاری کنیم که بداخلاقی ها رخ ندهد و یا متوقف شود.

معاون حقوقی و پارلمانی مدیر جمهوری گفت: بعضی نامزدها سیاست سرزمین سوخته را دنبال کرده و روش های غیر اخلاقی تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا را شبیه سازی می کنند.&nbs

وی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان، روحانی و جهانگیری را از نیروها و شخصیت های برجسته می دانند و اختلافی را بین آنان نمی بینیم.

** روحانی به خوش حافظگی معروف است

حجت الاسلام انصاری در پاسخ به این سئوال که بعضی می گویند دسترسی آقای جهانگیری به آمار زیاد از آقای روحانی هست، گفت: روحانی قدیمی ترین و با تجربه ترین مدیر کشور است که در 38 سال گذشته در کانون اطلاعات کشور بوده است.

برخی نامزدها روش های غیراخلاقی تبلیغات آمریکایی را شبیه سازی می کنند / مجید انصاری

وی از روحانی به عنوان مدیر جمهوری فعال و مطلع نسبت به تمامی پرسشها کشور یاد کرد و گفت: طبیعی است معاون اول مدیر جمهوری در تقسیم کار در همه دولت ها، بخش اجرایی و ارتباط تنگاتنگ با مدیران اجرایی را دارد.

وی با باین اینکه آقای روحانی به خوش حافظگی و تسلط بر آمار معروف هست، یادآور شد: از نقاط قوت معاون اول دولت تدبیر و امید نیز این است که در مقایسه با معاون اول بعضی دولت های دیگر، در این حد از پختگی و تجربه طولانی قرار دارد.

** جمهوری اسلامی، رکورد دار مراجعه به آرای عمومی

معاون حقوقی مدیر جمهوری گفت: آزادی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که در پرتو آن رای مردم معنا یافت و انقلاب اسلامی توانست حق همکاری و دخالت در آینده کشور را که از مردم سلب شده است بود به آنان برگرداند و در 38 سال گذشته رکوردی را در رجوع به آرای مردم و برگزاری انتخابات پشت سر گذاشته است.

انصاری بیان کرد: در این ایام فرصتی جهت دولت مستقر وجود دارد که خدمات انجام شده است را بیان کند و طبعا در فضای رقابتی موجود انتقاداتی نیز صورت می گیرد که اگر صحیح نیستند باید جهت پاسخگویی به آنها اقدام کند و اگر این انتقادها صحیح است باید آنها را بپذیرد و ارائه راه حل جهت آن در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

** لزوم حرکت نامزدها بر مدار اخلاق، قانون و عدالت

معاون حقوقی مدیر جمهوری گفت: انتظار مردم، نظام، قانون اساسی و توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبتنی بر این است که کاندیداها در این مسابقه سیاسی بر مدار اخلاق، قانون و عدالت حرکت کنند و اگر برنامه ای جهت اصلاح اوضاع کشور دارند ارائه دهند و اگر نقدی به اوضاع موجود دارند نیز منصفانه و با رعایت اخلاق و انصاف و همراه با ارائه راهکار مطرح کنند.

انصاری از مردم به عنوان داوران هوشمند، فکور و فهیم یاد کرد و گفت: دنیا و منطقه ما شرایط خاصی دارد و کشورهای اسلامی و منطقه درگیر انواع تنش ها، خشونت ها و کارها تروریستی عوامل استکبار است و بدخواهان جمهوری اسلامی با انواع تبلیغات مایوس کننده درصدد هستند که مردم به خاص نسل جوان را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

وی ادامه داد: جهت خنثی کردن توطئه ها باید همکاری حداکثری رخ دهد و با این کار، انسجام ملی به رخ جهانیان کشیده شده است و اقتدار ملی حفظ می شود.

وی خاطرنشان کرد: به هر میزان که حضور مردم در انتخابات زیاد باشد، هم افزایی و قدرت ملی زیاد می شود و یقینا پیروز میدان مردمی خواهند بود که کشور متعلق به آنهاست و مسئولان نیز خدمتگزار آنها هستند.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: انتظار مردم و رهبری مبنی بر رعایت اخلاق، قانون و عدالت از سوی بعضی کاندیداها مورد بی توجهی قرار گرفته که بر مدار بد اخلاقی و تخریب امید جامعه حرکت می کنند.

وی یادآور شد: بعضی از سیاه نمایی ها و بی انصافی ها نهایت سوء استفاده را می کنند و باید زیاد مواظبت کنیم.

وی به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه و مردم اشاره و بیان کرد: مردم در معرض اطلاع رسانی رسانه ها هستند و هر رسانه می تواند نقش یک ستاد را در جریان انتخابات ایفا کند.

** مرخصی معاون حقوقی مدیر جمهوری جهت سفر به کرمان

معاون حقوقی مدیر جمهوری در ادامه سخنان خود گفت: امروز را مرخصی گرفته و به عنوان فعال سیاسی و عضو مجمع روحانیون مبارز در خدمت شما هستم لیکن مسئولان به عنوان سمت رسمی نمی توانند له یا علیه کسی صحبت کنند.

** تهیه متن اولیه حقوق شهروندی در 100 روز اول دولت یازدهم

این فعال سیاسی در ادامه بیان کرد: مدیر جمهوری در روزهای اول قول دادند که منشور حقوق شهروندی را منتشر کنند و در 100 روز اول متن اولیه این منشور تهیه شده است و بر روی سایت قرار داده شد و مدت زیادی طول کشید تا جمع بندی از نخبگان و صاحب نظران راجع به این منشور انجام شود.

وی اظهار کرد: متن منشور حقوق شهروندی بعد از بارها ویراستاری، تکمیل و مشاوره در آذرماه سال گذشته با نظارت آقای روحانی نهایی شد و در همایش حقوق شهروندی رونمایی و اجرایی شد.

وی با بیان اینکه بعد از رونمایی منشور حقوق شهروندی بخشنامه ای به همه دستگاه های زیر مجموعه قوه مجریه ابلاغ شد تا این منشور اجرایی شود، گفت: به وزارتخانه ها نیز اعلام شده است برنامه اجرایی و عملیاتی خود را ظرف یک ماه اعلام کنند و دستیار خاص جهت نظارت و اجرای این منشور ماموریت یافت.

وی با تاکید بر اینکه حقوق شهروندی مجموعه حقوق همه شهروندان کشور هست، گفت: بخشی از حقوق شهروندی مربوط به قوه قضائیه است و براساس پیش نویس منشور، در بعضی موارد تعهد مدیر جمهوری کمک و پیگیری امور بوده است.

وی با بیان اینکه احکام منشور حقوق شهروندی در قوه قضائیه نیز باید اجرایی شود، افزود: تعاملات خوبی در این زمینه وجود دارد.

این فعال سیاسی عنوان کرد: بعضی لوایح باید از سوی قوه قضائیه، بعضی با همکاری قوه قضائیه و مجریه و بعضی نیز از سوی دولت تهیه و ارسال شود.

وی ادامه داد: گام اول حقوق شهروندی این است که مردم بدانند چه حقوقی دارند و بعد از آن، این حقوق را مطالبه کنند تا مسئولان ناگزیر به اجرای آن باشند.

وی تصریح کرد: مدیر جمهوری کشور به میل خود به میدان اجرای منشور حقوق شهروندی آمده و این مجموعه را به مردم عرضه کرده و مدیر جمهوری خود را جهت اجرای آن متعهد کرده که گام بزرگ و خوبی است.

انصاری یادآور شد: حقوق شهروندی به گونه ای در کشور فرهنگسازی شده است که بعضی دیگر از کاندیداها نیز از آن به عنوان مطالبه و برنامه خود یاد می کنند که این را یک گام به جلو می دانیم.

وی گفت: امن تر شدن فضای دانشگاه ها، آزادی عمل زیاد رسانه ها، مردم، معلمان و دانشجویان از کارها دولت تدبیر و امید در حوزه آزادی ها بوده است که شاهد تبدیل فضای امنیتی دانشگاه به فضای امن و تامین امنیت نسبی زیاد جهت رسانه ها هستیم.

انصاری با تاکید بر اینکه بیش از 80 درصد آنچه دولت انجام داده در جهت حقوق شهروندی بوده، گفت: برجام، کارها حوزه سلامت، خودکفایی کشاورزی، همکاری دادن زن ها در مسئولیت ها و ایجاد شغل جهت جوانان در جهت اجرای فصولی از منشور حقوق شهروندی بوده است.

** کارها بزرگ دولت جهت جامعه کارگری

معاون حقوقی مدیر جمهوری گفت: در جلسه دیروز چندین هزار نفر از کارگران حضور داشتند و چند نفری نیز شعارهایی را طرح کرده اند ولی افتخار دولت این است که تلاش کرده کسی را به خاطر اظهار نظر و شعار دستگیر نکند ولو شعارها علیه دولت باشد.

وی با تاکید براینکه مراسم دیروز بخش های حماسی بسیار قشنگی داشت، افزود: دولت جهت جامعه کارگری کارهای بزرگی انجام داده و کارگران به خوبی می دانند جهت نخستین بار زیاد کردن سنواتی حقوق کارگران نسبت به تورم هر سال زیاد بوده است و این به معنای زیاد کردن قدرت خرید کارگران در این دولت است.

وی تاکید کرد: قشر کارگران حتما نیاز به پیگیری و توجه بیشتری دارد و دولت برنامه اساسی جهت ارتقای سطح معیشت و رفاه کارگران دارد.

وی گفت: این دولت قشر شریف کارگر را نیروی مهم و در مجموع سرمایه انسانی را سرمایه مهم توسعه کشور می داند و با توسعه اشتغال و برطرف پرسشها واحدهای تولیدی درصدد خدمت به این قشر است.

** تزریق 170 هزار میلیارد ریال به واحدهای صنعتی غیر فعال

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: سال گذشته 21 هزار واحد صنعتی نیمه تعطیل یا تعطیل شده است از قبل، با 170 هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیصی دولت یازدهم فعال شده است و با رونق تولید، نخستین گروهی که متنعم شدند کارگرانی هستند که کار می کنند و بعد نیز فرزندان آنها و عموم مردم بهره مند می شوند.

** دولت روحانی، فراجناحی است

وی در ادامه سخنان خود گفت: آقای روحانی از ابتدا اعلام کرده اند که مستقل هستند و دولت فراجناحی خواهند داشت و می بینیم که بدنه مهم جهت ایشان و فعالان مهم ستادهای انتخابات مستقل ها و اصولگرایان بودند.

وی از دولت تدبیر و امید به عنوان جامع ترین و فراگیرترین دولت یاد کرد و ادامه داد: در سطح کشور نیز تلاش شد این سیاست ادامه یابد.

وی با طرح این مطلب که در دولت گذشته افراد به محض آنکه سخنی می گفتند به صورت گسترده از بین بردن می شدند و وزیر در هوا و در مسیر ماموریت عزل می شد، گفت: در این دولت قرار نبود این کارها را انجام دهند و البته در بعضی جاها و استان ها آنگونه که شایسته بوده از توانایی اصلاح طلبان استفاده نشده است.

عضو مجمع روحانیون مبارز تاکید کرد: البته اصلاح طلبان با فهم و شعور سیاسی و فداکاری بالای خود، انقلاب را از خود می دانند و هرگز دنبال سهم خواهی نبوده اند.

انصاری بیان کرد: اگر قرار بود بر اثر بی مهری ها کسی صحنه را خالی کند، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی باید هزار بار صحنه را خالی می کردند ولی چون کوه استقامت کردند و تا آخرین روز ماندند و در آخرین روز از زندگی خود نیز با شوق و علاقه نسبت به آینده کشور عزیزمان ایران و از مظلومیت دولت روحانی صحبت کردند و آقای خاتمی نیز همین طور.

وی گفت: در دور دوم دولت تلاش می شود توجه بیشتری به شایستگی های این عزیزان داشته باشیم ولی فراجناحی بودن و فراگیر بودن دولت به عنوان شعار محوری ادامه می یابد.

** رقبای روحانی فضای تبلیغاتی سال 92 را رها نکردند

حجت الاسلام انصاری گفت: رقبای آقای روحانی و مخالفان دولت تدبیر و امید از سال 92هیچ لحظه ای از فضای انتخاباتی و تبلیغات انتخاباتی سال 92 خارج نشدند و این در حالی است که باید همکاری می کردند.

وی با بیان اینکه دولت در طول فعالیت خود رسانه نداشت، گفت: برخورد رسانه ملی در بیان خدمات دولت روحانی با دولت قبل برابر نبود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ادعای تک بعدی بودن کارها دولت تدبیر و امید و تمرکز بر سیاست خارجی، تاکید کرد: دولت به هیچ وجه تک بعدی نبود و در همه زمینه ها توفیقات بزرگی را به دست آورد.

وی گفت: آقای روحانی هنگامی که دولت را تحویل گرفت اقتصاد کشور با زلزله بالای هشت ریشتر آسیب دیده بود و به تعبیر ریاست جمهوری در خونریزی شدید مشرف به فوت بود و رکود عمیق منفی 6.8 درصد و تورم 44 درصدی داشتیم و هر روز قدرت خرید و توان جیب مردم کمتر می شد.

وی ادامه داد: در ابتدای تحویل گرفتن دولت، واحدهای تولیدی در حال تعطیل شدن بود و واردات کالای قاچاق به بالای 25 هزار میلیارد تومان رسیده بود.

وی تصریح کرد: در آن دوران واردات برنج و شکر، فریاد کشاورزان را بلند کرده بود و گندم کاران به علت گران بودن قرار داده ها دست از کاشت برداشته بودند و ذخایر گندم کشور به 18 روز رسیده بود و باید حدود 6 میلیون تن گندم وارد می کردیم.

وی با اشاره به اینکه آقای روحانی تاکید کرد که باید بلافاصله جلوی خونریزی شدید اقتصاد گرفته شده است و تورم کنترل شود، گفت: این کار بی سابقه بود که ظرف حداکثر سه سال تورم کشور حدود 34 درصد کم کردن یافت و از رکود خارج شده است و به رشد اقتصادی 4درصدی رسیدیم.

وی با اشاره به بدهکاری گسترده دولت به شبکه بانکی و پیمانکاران در ابتدای دولت تدبیر و امید، گفت: بیکاری در جامعه بیداد می کرد و با وجود لشکر عظیم متولدین دهه 60 که به دنبال اشتغال بودند، اشتغال خواهی به اوج خود رسیده بود و بیکاران روز به روز اضافه می شدند.

وی گفت: در این دولت نزدیک به 500 هزار شغل خالص در کشور ایجاد شده است و حال آنکه میانگین شغل خالص در دولت گذشته 14 هزار نفر در هر سال بوده هست.

وی خاطرنشان کرد: 10 میلیون نفر بیمه شده است اند و 21 هزار تخت بیمارستانی در این دولت به تخت های موجود افزوده شده است است.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید 14.5 تن گندم تولید شده است که 11.5 میلیون تن به وسیله دولت از کشاورزان خریداری شده است و ذخیره گندم کشور از 18 روز به 18 ماه زیاد کردن یافته است و این معنای واقعی عمل به اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام انصاری گفت: در حوزه دانش بنیان نیز 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان به وسیله دولت تدبیر و امید ایجاد شده است و دانشگاهیانی که به خارج می رفتند مانده اند و با حمایت های فکری و معنوی دولت، در حال تبدیل شدن به صاحبان برندهای جهانی هستند لیکن این دولت این افراد را ستاره دار و پرونده دار نکرده است.

وی با طرح این مطلب که بعضی می بینند و حسادت می کنند، گفت: اکنون تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کشور از برق و اینترنت برخوردار هستند.

** هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران تا 30 سال آینده پیش فروش شده

وی با اشاره به اینکه بعضی این روزها علم محیط زیست را برافراشته اند، گفت: آقایی که می گوید دولت هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران را از مردم گرفته هست، هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران را تا 30 سال آینده با تراکم فروشی پیش فروش کرده و شش های پایتخت کشور عزیزمان ایران را نابود کرده اند.

وی یادآور شد: شبی نبوده که صدای گوشخراش اره برقی از محل های درختان انبوه گذشته به گوش نرسد و به جای آن تیرآهن و میلگرد نکارند.

انصاری تصریح کرد: اینکه جهت تامین پول، تراکم سیار بفروشند از عجایب خلقت است که پول را به جیب بعضی سرمایه داران سرازیر می کند.

وی تاکید کرد: جهت پول گرفتن، زد و بند کردند و فاجعه در پایتخت کشور عزیزمان ایران رخ داد.

عضو مجمع روحانیون مبارز یادآور شد: دولت تدبیر و امید عنوان محیط زیست را جدی گرفت، دریاچه ارومیه را احیا کرده و پتروشیمی با بنزن اوج تولید نمی شود و در خوزستان نیز 2 هزار هکتار را جهت درختاری و مالچ پاشی در نظر گرفته ولی باید توجه داشت که کار می کنیم ولی فرصتی جهت تبلیغات در اختیار نداریم.

وی با اشاره به اینکه قدردان کارها سپاه و بسیج هستیم، گفت: 220 هکتار از مجموع بیش از 2 هزار هکتار اراضی تعیین شده است جهت مالچ پاشی و درختکاری را سپاه و بسیج در دست گرفته اند و رسانه ملی 10 دقیقه در این باره گزارش تهیه کرده و از 2هزار و پنج هکتار دیگر خبری نیست.

وی با اشاره به اینکه در چند ماه آینده کشور عزیزمان ایران صادر کننده بنزین می شود و هم اکنون بنزین یورو چهار در کشور تولید می شود، گفت: پروژه مربوط به این کار در دولت قبل چهار درصد پیشرفت داشت که در این دولت یک میلیارد و 700 میلیون دلار پول دادیم و کار به اتمام رسیده است.

انصاری افزود: جالب است که چند روز قبل که جهت نخستین بار پیمانکار پروژه آنرا افتتاح کرد ، صدا و سیما در برنامه اش گفت قرارگاه کار کرده است و هیچ نگفت که حل مسئله حقوقی و طراحی به وسیله دولت انجام شده است است.

وی با تاکید براینکه برجام سایه تحریم را از سر کشور برداشته است ، گفت: دولت تدبیر و امید در عرصه های فرهنگی، دینی و ارزشی آمارهای زیادی دارد که با کارها دولت قبل قابل مقایسه نیست.

وی بیان کرد: اقتدار کشور در حوزه پرسشها دفاعی است و این ملت مقتدر است وسئوال این است که جز دولت روحانی چه کسی این کار را کرده که به جوانانی میدان داده تا پیشرفته ترین و سریع ترین موشک ها را بسازند که میانگین سنی آنها 28 سال است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه دولت نسبت به امنیت مردم بسیار متعهد بود، گفت: اگر به موقع سرمایه گذاری نشده و نیروهای مسلح و امنیتی تجهیز نمی شدند، ممکن بود کشور ما نیز ترساندن شود.

وی تاکید کرد: این دولت در همه عرصه ها بر اساس اولویت بندی اقدام کرده، کمتر شعار داده و زیاد اقدام کرده و از جهت تخریب و نداشتن رسانه و بی مهریهای رسانه ای مظلوم ترین دولت ها بوده است.

واژه های کلیدی: رسانه ای | رسانه ها | رسانه ملی | دولت روحانی | حقوق شهروندی | ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار