cheapies زنجان برجسته فوتبال استفاده

cheapies: زنجان برجسته فوتبال استفاده مدرسان داوری داوران فوتبال زنجان فدراسیون فوتبال

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ضرب‌الاجل ۱۰ روزه کمیسیون حقوقی به وزارت صنعت جهت انتشار لیست ارزبگیران

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از ضرب‌الاجل ۱۰ روزه کمیسیون حقوقی مجلس به وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت انتشار لیست ارزبگیران خبرداد. 

ضرب‌الاجل ۱۰ روزه کمیسیون حقوقی به وزارت صنعت جهت انتشار لیست ارزبگیران

ضرب الاجل ۱۰ روزه کمیسیون حقوقی به وزارت صنعت جهت انتشار لیست ارزبگیران

عبارات مهم : سیاسی

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از ضرب الاجل ۱۰ روزه کمیسیون حقوقی مجلس به وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت انتشار لیست ارزبگیران خبرداد.

جلیل رحیمی دنیا آبادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این خبر اظهار داشت: در جلسه روز گذشته کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با حضور معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و خداییان؛ معاون حقوقی قوه قضاییه، اوضاع ۱۵ هزار خودرویی که ثبت سفارش شده است و شرکت هایی که ارز بالایی دریافت کرده اند ولی فعالیت آنها مرتبط نبوده بررسی و سوالات و ابهامات نمایندگان اطراف این پرسشها مطرح شد. در آخر کمیسیون قضایی یک مهلت ۱۰ روزه به وزارت صنعت، معدن و تجارت داد تا در خصوص این پرسشها یک گزارش کتبی به کمیسیون حقوقی و قضایی ارائه دهد تا ما این گزارش را به صحن مجلس شورای اسلامی گزارش دهیم.

وی افزود: ما این وقت ۱۰ روزه را در نظر گرفتیم، ولی اگر این گزارش ارایه نشود ما از اختیارات قانونی خود استفاده می کنیم و از وزرای مربوطه پرسش مطرح خواهیم کرد و عنوان را به صحن مجلس شورای اسلامی می کشانیم.

ضرب‌الاجل ۱۰ روزه کمیسیون حقوقی به وزارت صنعت جهت انتشار لیست ارزبگیران

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نگرانی نسبت به ناکارآمدی بعضی مسئولین در این خصوص گفت: مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه باید این پرسشها را با جدیت پیگیری کند. هیچ آسیبی و هیچ خطری جهت نظام بالاتر از این نیست که مردم احساس کنند که سیستم سیاسی حاکم و مجموعه مدیران دیگر دلسوز آنها نیستند و هیچ تلاشی جهت مقابله با فساد، مقابله با ناکارآمدی و مقابله با کسانی که از بیت المال سوء استفاده می کنند انجام نخواهند داد و قصد مبارزه ندارند. این عنوان بدترین حالت ممکن جهت یک کشور و یک نظام سیاسی است.

رحیمی دنیا آبادی با تاکید بر این که «تمام ارکان نظام باید بسیج شوند و از حیثیت نظام دفاع کنند» گفت: البته اینگونه نیست که همه مسئولین ما دچار مسئله باشند عده ای قلیل با این سوء استفاده ها و با این رفتارها زحمات شبانه روزی بخش وسیعی از مسئولین را که در این شرایط بین المللی و داخلی با هزار زحمت کشور را اداره می کنند به هدر می دهند و فضایی را ایجاد می کنند که مردم فکر کنند نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و دولت به فکر آنها نیست.

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از ضرب‌الاجل ۱۰ روزه کمیسیون حقوقی مجلس به وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت انتشار لیست ارزبگیران خبرداد. 

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در آخر تصریح کرد: واقعیت امر این است که همه دستگاه ها تلاش می کنند که بتوانند گره ای از کار مردم باز کنند و بتوانند نظام سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را با حداکثر توان در خدمت مردم قرار دهند.

واژه های کلیدی: سیاسی | مقابله | کمیسیون | استفاده | قوه قضاییه | حقوقی و قضایی | کمیسیون حقوقی | مجلس شورای اسلامی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار