cheapies زنجان برجسته فوتبال استفاده

cheapies: زنجان برجسته فوتبال استفاده مدرسان داوری داوران فوتبال زنجان فدراسیون فوتبال

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث دستگیری 17 موتورسوار که موادمخدر را با دهانشان حمل می‌کردند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان از کشف 59 کیلوگرم انواع موادمخدر در سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال 17 موتورسیکلت‌سوار که در دهان خود موا

دستگیری 17 موتورسوار که موادمخدر را با دهانشان حمل می کردند

عبارات مهم : همدان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان از کشف 59 کیلوگرم انواع موادمخدر در سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال 17 موتورسیکلت سوار که در دهان خود موادمخدر را آب بندی کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ هادی نجفی دوشنبه 27 شهریور در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان، گفت: امسال 42 کیلوگرم تریاک، 2 کیلوگرم هروئین، نیم کیلو شیشه، 2 کیلوگرم حشیش و 13 کیلوگرم گُل، شیره سوخته و سایر موادمخدر در همدان کشف شده است است.

وی از دستگیری هزار و 547 خُرده فروش موادمخدر در سالجاری خبر داد و با بیان اینکه 203 معتاد در این زمینه دستگیر و روانه زندان شده است اند، افزود: 13 باند در این ایام منهدم شده است است.

دستگیری 17 موتورسوار که موادمخدر را با دهانشان حمل می‌کردند

نجفی ادامه داد: طی هزار و 428 عملیاتی که پلیس مبارزه با موادمخدر در سالجاری انجام داده، 7 هزار و 400 عدد قرص ترمادول کشف و ضبط شده است است.

وی یادآور شد: امسال 34 فقره طرح پاکسازی محلات متفاوت از حضور معتادان انجام شده است و 18 مورد از محورهای مواصلاتی همدان نیز کنترل شده است است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان از کشف 59 کیلوگرم انواع موادمخدر در سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال 17 موتورسیکلت‌سوار که در دهان خود موا

نجفی از توقیف 46 دستگاه ماشین در سالجاری خبر داد و اضافه کرد: 17 موتورسیکلت سوار نیز که در دهان خود موادمخدر را آب بندی کرده بودند، دستگیر شدند.

وی در آخر خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی همدان می خواهیم جهت شناسایی افرادی که موادمخدر را با دهان خود حمل و در صورت مشاهده پلیس آن را می بلعند، همکاری مورد نیاز را داشته باشند.

واژه های کلیدی: همدان | دستگیری | موادمخدر | مبارزه با موادمخدر | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار